سلامتی روزی که............:(

سلامتی روزی که............:(

_سلامتی روزی که تودهنـ رفیقامـ وعشقمـ حلواوخرماستـ...!!

وتودهنـ منـ یه مشتـ پنبه....!!!

♥-------------------------------------------------♥

_حرفـ هایمـ راهرگزکسی نفهمید،

فقط روزی مورچه هاخواهندفهمید،

روزی  که درزیرخاکـ گلویمـ رابه تاراجـ میبزند...!!

♥-------------------------------------------------♥

روی کفنم بنویسید:

موریانه ها زهرمارتان،

این تن که میخوریدپرازحسرت های شیرین بود...!



نظرات شما عزیزان:

چی میخوای
ساعت20:09---10 تير 1393
خفه شوووووو

mojtaba
ساعت17:09---28 خرداد 1393
این دنیا را به آنانی هدیه میکنم که

به خیالشان دنیا فقط برای آنهاست

ولی برای تو آسمان را آرزو میکنم که همیشه مانند دلت زیباست


علیرضا
ساعت19:40---25 خرداد 1393
شرمنده من یکم شوخ طبعم اگه دوس نداری شوخ طبع باشم بگو دیگه مطالب بهتر میزارم (چرت میزارم)
پاسخ:من خودمم کسی که باهام شوخی کنه باهاش شوخی میکنم.....


غم عشق
ساعت20:38---23 خرداد 1393
سلام
بازم قشنگه مرسی ک گفتی
پاسخ:چیوگفتم؟


mojtaba
ساعت22:30---22 خرداد 1393
هي.....!
روزگار.....!
من ترك تحصيل كرده ام.....!
ديگه امتحان واسه چيه........!


فرار
ساعت0:18---21 خرداد 1393
روی سنگ مزارم بنویسید اگر تنها نبود اینجا نبود

بهزاد
ساعت19:07---20 خرداد 1393
از من که گذشت

ولی اگر باز هم در سرت هوای خداحافظی داشتی

از همون اول سلام نکن ...


عشق2طرفه
ساعت9:16---20 خرداد 1393
سلام سارا وبت قشنگه دوست داشتی بهم سر بزن خوشحال میشم

موفق باشی
پاسخ:اووووووووومدم...
پاسخ:بیبین کاراداحالابایدبرم ادرس وبتوتووب دوستم ببینم...یه ادرس بذاردادا...


کلبه تنهایی
ساعت16:55---17 خرداد 1393
گل آفتابگردان را گفتند: چراشبها سرت را پایین می اندازی؟ گفت :ستاره چشمک میزند، نمیخواهم به خورشید خیانت کنم..........

به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند


کلبه تنهایی
ساعت16:53---17 خرداد 1393
*به سلامتی کسی که دید تو تاکسی بغلیش پول نداره
به راننده گفت :پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن...


شیرین عسل
ساعت11:05---17 خرداد 1393
چی شد که سیگاری شدی؟
یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم...!
چی شد ترک کردی؟
یه شب بارون میومد...دیگه تنها نبودم...!
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
یه شب بارون میومد...دوباره تنها شدم...!
چی شد آوردنت اینجا بستریت کردن؟
یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم تو خیابون دیدمش...اون تنها نبود...!!!!!


بهزاد
ساعت17:42---14 خرداد 1393


به پای هم پیر شدیم !

من ، و خیال تو


سمیرا
ساعت11:58---13 خرداد 1393
سلام گلم وبلاگت واقعا عالیه خوشحال میشم به من کمک کنی قالبو عوض کنم
پاسخ:مثلاچطوری؟


مجید
ساعت22:08---10 خرداد 1393
سلام

وبلاگ خیلی خوبی دارین و مطالبش هم جالب و متنوع هست

موفق باشید


AlI LOv3r
ساعت22:08---10 خرداد 1393
عالی بود به منم سر بزن سارا

راضیه
ساعت12:02---10 خرداد 1393
همچین روزی بهد قرن ها میاد

ایشششش
پاسخ:رفیق اگه دنیابامن ساخت منم باهاش میسازم ولی اگه خواست باهام بجنگه تحمل ندارم...


هم سلولی
ساعت11:21---10 خرداد 1393
وظیفه بود نیاز به تشکر نداره
.
.
.
ببخش اگه دیر به دیر میام اما هر وقت نظری باشه سعی میکنم جواب بدم بای دوست مهربان


مرتضی
ساعت11:06---10 خرداد 1393
برایم دعا کن ... اجابت مهم نیست
نیاز من به آرامشی ست که بدانم تو به یاد منی ...


هم سلولی
ساعت11:04---10 خرداد 1393
تو هم مطالبت عالیه

.

.

وبم یه چت ناقابلم داره دلت گرفت بیا تو چت وبم با من یا با بچه هایی که میان حرف بزن

.

.

بای رفیق راسی این دنیا اون قدرام ارزش نداره خودت و احوال زیبات رو دریاب
پاسخ:.............................................


mohammad
ساعت10:27---10 خرداد 1393
مرسی ممنون ک درک میکنی
پاسخ:ولی قبول نکردم.....


علی(مترسک)
ساعت15:48---8 خرداد 1393
تنهایی همیشه هم بد نیست . بهتر از اینه ک با هر کسو نا کسی بپری
پاسخ:درسته...


saeedsingle
ساعت14:12---8 خرداد 1393
شاد باش و اینقدر شادی کن
تا روسیاه بشوند همه ی آنان
که میخواستند روزی غمت را ببینند
آره آبجی اینجوریاس..
فک نمیکنم ضایع شده باشی آبجی
خوشحالم که تو خونوادت
رو دوس داری
و از اعتمادشون
هیچوقت سواستفاده نکنی
ک البته نمیکنی


شیرین عسل
ساعت11:02---8 خرداد 1393
سلام عزیز دلم خوبی؟

بیخیال بابا

دنیا ارزش نداره

بگو بخند

تا اونم بدونه که بدونه اون زنده هستی و زندگی میکنی

تا بفهمه که لیاقت نداشته
پاسخ:عزیزم من همه جامیخندم...مخصوصاجلوی اون... تنهاجایی که میتونم غمگین باشم این وبلاگمه.... راحت تربگم...این وب سنگ صبورمه...


شیرین عسل
ساعت9:54---8 خرداد 1393
این روزها


آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست


که رخت های دلتنگیم را


فرصتی برای


خشک شدن نیست ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, ساعت 1:12 توسط سارا |